gototopgototop

Інна Буйна, 2-Б клас

Коли віддавала дитину до школи, сумнівалася:

1) чи легко буде засвоїти програму?
2) який буде емоційний стан дитини?

3) вага портфеля?
Після того, як моя дитина провчилася вже 1.5 роки а я відвідала декілька відкритих уроків, переконалася, що матеріал засвоюється легко, оскільки діти переглядають на кожному уроці відеоматеріали, презентації з плазми, часто матеріал пояснюють улюблені герої мультфільмів, перед тим, як виконати якесь завдання, учні виконують певний перелік дій, що дозволяє міцно засвоїти матеріал, є пробні вправи, багато вправ виконуються за зразками, в кінці кожного уроку присутні завдання-змагання.

 

Важливим є те, що предмети пов’язані між собою. Якщо якусь тему учні проходять з “Читання”, то з приводу цієї теми щось дізнаються з предмету “Людина і світ” і т.д.

Перевагою методики є те, щоколи учень пропустив урок, то він легко може опрацювати його вдома по зошиту-посібнику, причому самостійно. Самі зошити-посібники побудовано так, що для батьків легко перевірити знання дитини, наприклад перед контрольною.

Доречі, щодо контрольних робіт. Моя донька не боїться їх, на відміну від дітей, які вчаться за стандартною программою (цікавилася у батьків). А все завдяки тому, що після кожного уроку проводяться міні-самостійні, схожі більше на вікторини. Це в свою чергу, мабуть, і готує дитину до контрольної роботи.

Слід зауважити, що інформації подається багато, але вчити її легко, оскільки періодично матеріал повторюється, і хоч-не-хоч, а вивчиш.  Багато уваги приділяється тому, щоб дитина вчилася мислити, аналізувати та швидко реагувати. До речі про “швидко”. Уроки проходять настільки енергійно, цікаво і у швидкому темпі, і в кінці із змаганнями на швидкість, що увага і цікавість дітей не втрачається до кінця уроку. Так що, коли зустрічаєш дитину зі школи, і вона по дорозі додому із захопленням розповідає про почуте, я завжди переконуюся, що вона не тільки “озброїлася” знаннями сьогоднішньої теми, але це було ще й не нудно.

Дитина не нудьгує на уроці, так як протягом уроку декілька разів проводяться фізкульт-хвилинки або співають пісні під караоке.

Згадую, як я обурювалася вагою портфеля старшого сина, коли він ходив до другого класу, портфель важив 4,5 кг на 5 уроків. Цю проблему мабуть врахували автори методики, оскільки є зошити-посібники, які тонкі і легкі. І коли дитина збирає портфель на 5 уроків, то портфель важить трохибільше 1кг.

І ще. Ні разу не почула від дитини: “я не вмію”. Можливо це тому, що девіз “Не кажи “не вмію”, а кажи “навчуся””, ще з першого класу і досі написано на плакаті біля дошки.

Я не шкодую, щовіддала дочку вчитисясаме за цієюпрограмою і коли спілкуюся з батьками, які думають, куди віддавати дитину, то раджу їм саме “Інтелект України”.

І, звичайно, як мама завдячуювчителю ВіріБогданівні за її кропітливу працю і любов до наших дітей, за терпіння і віру в себя, яку вона прививає дітям.